vineri, 27 august 2010

Vara ne paraseste cu pasi repezi din acest motiv trebuie sa ne pregatim trusa de beauty cu produsele adecvate noului sezon. Produsul despre care vreau sa va vorbesc astazi este vaselina cosmetica. Din pacate nu e atat de populara la noi insa in unele tari nu lipseste de pe rafturile magazinelor. Vedetele (ex: Tyra Banks, Megan Fox) sau cei care lucreaza in industria infrumusetarii folosesc vaselina in fiecare zi.


Vaselina este un derivat din petrol si actioneaza ca un invelis protector pentru piele fiind o bariera impotriva deshidratarii. Foarte multe persoane o folosesc in loc de crema hidratanta sau demachiant pentru ochi, cu preponderenta in anotimpul rece. Cea mai larga utilizare este insa pentru buze ca balsam. Are efecte remarcabile asupra zonelor aspre.


Vaselina( VaselineE sau Petrolium Jelly) este frecvent folosita in produsele cosmetice: creme de fata sau de corp, ruj, balsam de buze,etc.

Sfatul meu: cumparati vaselina cosmetica cu adaosuri de vitamine si extracte naturale din plante. Va fi un deliciu pentru piele.

6 Comments:

  1. Anonim said...
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
    Mirelush said...
    ai idee pe unde o si gasim?:)
    Deedee said...
    @Mirelush: Incearca la farmacie sau in supermarket`uri
    laur said...
    A folosit-o si prietena mea si este buna.
    O recomand!
    Anonim said...
    Si eu am folosit-o si este buna. Am cumparat-o on line, atshopping.ro. Este fabricata in Olanda.
    Totusi iubirea... said...
    Foarte interesant blogul dvs despre plante si natura!
    Va astept si eu cu drag pe blogul meu, pe aceeasi tema
    http://www.calivitavalcea.blogspot.ro/
    Daca doriti, putem face si schimb de linkuri si/sau bannere!
    Mult succes cu blogul dvs!

Post a Comment